Snížení hlav válců
Zaručenej recept na zvýšení výkonu ale i lepšímu chodu motoru: snížení hlav válců - jde vlastně jen o zvýšení kompresu,a tím větší a lepší spalování.Lepší je si tohle udělat u někoho kdo má soustruh který hlavu krásně "seřízne". Podomácku je to složitější,např. brusnou pastou, nebo vibrační deskou. ovšem velmi plynule,jelikož při nesprávném broušení se můžou utvořit "vlnky a kanálky" přez které může unikat směs=menší kompres= už nenastartujete.Ovšem dvě věci jsou zdřejmě nejhlavnější, ventily se musí zbrousit také o stejnou hloubku jako hlava, aby nenaráželi do pístu a tím se vám nestalo, že vám budou písty skákat po kapotě. a za druhé nesmíte snižovat např o 3mm to je prostě moc a zničíte si motor za dva měsíce nejlíp.je proto dobré začínat s +- 0.3 mm.a poté pomalu a pečlivě zaznamenávat stav abyste to nepřepískli.pokud vše bude dobře provedeno, motor se vám odmění bezvadným chodem a vyšším výkonem. PS Nemám to odzkoušeno, protože je mi 14 let,ale radil jsem se s mnohým mechanikem a strojníkem Jo a musíte vše před smontováním MAXXXIMÁLNĚ dobře očistit aby zde nebylo ani smítko prachu. Doufám teda že to někomu pomohlo a určitě ještě něco napíšeme CC ALL!!!
Komentáře
Přehled komentářů
nejvice se mi libilo jem i 14 let :DDDD
to me totalne rosekalo :D
k tematu snizeni hlav...
(anonim, 5. 9. 2012 21:26)